کریس جوردینلی، عضو شورای برایتون، در بحبوحه تحقیقات در مورد تعامل او با پلیس تابستان گذشته، کناره گیری می کند


کریس جوردینلی، عضو شورای شهر برایتون، که به دلیل تعامل با پلیس پس از یک حادثه رانندگی در حالت مستی در تابستان گذشته تحت بازجویی های شهرداری قرار دارد، روز جمعه استعفا داد.

شهرداری در بیانیه‌ای اعلام کرد که شورای شهر گام‌های بعدی را برای پر کردن کرسی بخش 3 جوردینلی که از ژانویه 2020 در اختیار دارد، تعیین خواهد کرد.

کریس جوردینلی، عضو شورای شهر برایتون

ارائه شده توسط شهر برایتون

کریس جوردینلی عضو سابق شورای شهر برایتون

همه همکاران جوردینلی در شورا هفته گذشته به استخدام یک دادستان ویژه برای تحقیق درباره تمام اظهارات ناگفته او به پلیس رای دادند، پس از آن که مأموران گفتند به خانه او می‌روند تا از او به دلیل رانندگی در حالت مستی برای جلسه شورای در 17 اوت بازجویی کنند.

طبق گزارش پلیسی که دنور پست این هفته دریافت کرد، جوردینلی از افسران پرسید که آیا می‌دانند او کیست؟ پس از معرفی خود به عنوان عضو شورا، گزارش می گوید که او به افسران گفت: “شما نمی خواهید با من تیراندازی کنید.”

یک یادداشت شهری پیوست به جلسه 22 نوامبر که طی آن تحقیقات با رای اتفاق آرا شورا، منهای جوردینلی، مجاز شد، گفت که “تهدید افسران در صحنه می تواند تلاشی برای دخالت در عملکرد افسر تلقی شود. مسئولیت.”

در این یادداشت آمده است: «تلاش برای استفاده از موقعیت شورای شهر برای منافع شخصی یا منافع شخصی ممکن است نقض منشور اخلاقی شهرداری تلقی شود.