راهنمای انواع روغن موتور خودرو (8)

حداکثر سرعت این کراس اوور چینی ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است و جتور تنها در ۱۰ ثانیه به شتاب صفر تا صدی میرسد. البته دیگنیتی تنها رقیب قدر این کراس اوور نیمه لوکس از سرزمین اژدها نیست، بلکه کی ام سی تیگو ۷ هم شانه به شانه فیدلیتی میتازند. بنابراین چنانچه از علاقمندان به این کراس اوور زیبا و مدرن هستید و قصد شرکت در طرح فروش اقساطی بهمن موتور که از سوی سایاخودرو عرضه شده است را دارید، ادامه مطلب را از دست ندهید. رانندگی را آغاز میکنیم؛ شروع حرکت با اندکی تاخیر همراه است و وقفه اولیه گیربکس در کنار لگ توربو دست به دست هم دادهاند تا در آغاز با یک تاخیر اعصاب خوردکن مواجه شویم؛ البته پس از این درنگ کوتاه اوضاع به یکباره تغییر میکند و شتابگیری فیدلیتی پرایم به شکل محسوسی بهتر میشود. خودروهای چینی چندین سال است که در جهان بازارهای ثابتی برای خود دست و پا کردهاند و در این میان، کمپانی چری، هفتمین تولید کننده برتر خودرو در چین است.


خودرو دیگنیتیگیربکس خودرو چه وظیفه ای دارد؟ نشانه های بروز مشکل در آن چیست؟ - رادار جی پی اس اگر تا امروز گمان میکردید که خرید اقساطی فقط مختص خودروهای داخلی و تا محدوده قیمتی پایین است، سخت در اشتباه بودید. با توجه به محدوده قیمتی که فیدلیتی در آن قرار دارد، نمیتوان ایراد آنچنانی بر ظاهرش وارد کرد، به همین دلیل ظاهر این خودرو از کاربران نمره قبولی میگیرد. به این ترتیب، با بودجه ثابت، به طیف گستردهتری از مشتریان دسترسی دارند. پس هم از روغن موتور باکیفیت و مناسب خودرو استفاده کنیم و هم مراقب روغن موتورهای تقلبی بازار باشیم تا به این ترتیب، با افزایش متوسط کارکرد خودرو، عمر مفید خودرو را بالاتر ببریم. قدرت ترمزگیری هر دو خودرو نیز با توجه به سیستم ترمز چهار چرخ دیسکی مناسب ارزیابی میشود و در مقایسه با دیگر خودروهای تولید داخل وضعیت اطمینانبخشتری دارد. شاهین از تولیدات سایپا است که در حال حاضر گل سرسبد خودروهای ملی این شرکت به حساب میآید. در حال حاضر بیشتر مکانیزم دستی و الکترونیکی مورد استفاده قرار میگیرد. از این رو، نظر کاربران همیشه در اولویت تصمیمگیری مدیران این مجموعه قرار میگیرد و به همین سبب و به دلیل درخواست مکرر شما مشتریان گرانقدر، طرح فروش اقساطی خودرو فیدلیتی به عنوان یکی از محبوبترین محصولات جذاب شرکتهای مرتبط با کمپانی معروف چری در دستور کار قرار گرفته است.


همانطور که مطالعه کردید، فیدلیتی یکی از آپشن ترین کراساوورهای حال حاضر در جادههای کشورمان است که اگر به دنبال خودرویی با امکانات رفاهی متعدد میگردید، یک گزینه مناسب برای شماست. در حال حاضر تیپ دستی شاهین در بازار عرضه میشود، ولی انتظار میرود که بهزودی دنده اتومات آن نیز تولید و عرضه شود. حتما تا به حال اتومبیل خود را حول داده اید و می دانید که در تنها صورتی می توانید خودرو را حول بدهید که دنده آن در وضعیت خلاص باشد. بیش از یک دهه است که این شرکت خودروساز با گروههای تابعه کرمان موتور در ایران تعامل کرده است و بسیاری از تولیدات خود را به جادههای کشورمان فرستاده است. و مستقیما توسط گلوی توربین و خود توربین نیز توسط فلایویل به میل لنگ موتور بسته شده .و با شروع کار موتور پمپ گیربکس نیز به حرکت در می آید و فشار روغن مورد نیاز را تولید می چطور از سرقت خودرو جلوگیری کنیم؟ – آکادمی مالی مسعود کند. در این مقاله انواع روغن ترمز و نکات مربوط به تعویض و چک کردن آن را با هم مرور کردیم و گفتیم که باید روغن ترمز مناسب خودروی خود را بشناسید و در زمان لازم آن را تعویض کنید.


رها گیربکس با ضمانت و پشتیبانی محصولات خیال شما را راحت کرده است. فراخوان جدید متقاضیان خرید فیدلیتی بهمن موتور، که در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام کرده و موعد تحویل خودروی آنها برای آبانماه 1402 است، اعلام گردید. جنس داشبورد و رودری های هر دو خودرو خیلی دلچسب نیست و پلاستیک خشک نهچندان مرغوب در ساخت آنها به کار گرفته شده است. روانکاری: روغن به عنوان یک روانکار با قرار گرفتن در بین قطعاتی که با هم تماس دارند، از ایجاد سایش و خوردگی بین آنها جلوگیری میکند. میزان مصرف سوخت ترکیبی فیدلیتی در هر ۱۰۰ کیلومتر ۷.۶ اعلام شده است که برای خودرویی با این ابعاد مناسب ارزیابی میشود. هدف اصلی گیربکس رساندن میزان مناسبی از قدرت و گشتاور به چرخها در سرعتهای متفاوت است تا خودرو بهترین عملکرد را داشته باشد. سایا خودرو اینجاست تا رویای شما برای نشستن پشت فرمان هر خودرویی با هر قیمت و محصول هر کشوری که باشد را محقق کند. گیربکس این خودرو شش سرعته با دو کلاچ اتوماتیک است و مخزن سوخت آن ۵۵ لیتر گنجایش دارد. این خودرو دارای کیسه هوای سرنشین، راننده و کیسه هواهای جانبی است. ​​.