اولین موارد تایید شده COVID-19 نوع Omicron در فیلادلفیا، نیوجرسی گزارش شد – CBS Philli


فیلادلفیا (CBS) – مقامات بهداشتی فیلادلفیا می گویند اولین مورد تایید شده نوع جدیدی از ویروس کووید-19 در این شهر شناسایی شده است. مقامات می گویند مردی در 30 سالگی از شمال غربی فیلادلفیا برای نوع omicron مثبت بود.

وزارت بهداشت در حال تلاش برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این پرونده است و با اداره بهداشت ایالتی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده همکاری می کند.

بیشتر: خانواده آتش نشانان جان باخته شهرستان دلاور وام مسکن به طور کامل بازپرداخت شده است

این شهر می گوید که ابتدا از طریق ایالت در این مورد مطلع شده اند و کمیشنر بهداشت می گوید که آنها معتقدند موارد بیشتری در آنجا وجود دارد.

دکتر شریل بتی گل، کمیسر بهداشت، گفت: «غیر منتظره نیست که ما Omicron را در اینجا در فیلادلفیا ببینیم. «فقط به این دلیل که موردی از این نوع جدید در اینجا وجود دارد به این معنی نیست که برای انجام اقدامات احتیاطی خیلی دیر شده است. کارهایی وجود دارد که می توانید برای محافظت از خود و عزیزانتان انجام دهید. این مثل زمانی نیست که ما برای اولین بار موارد کووید را دیدیم. ما می‌دانیم چه چیزی کار می‌کند و با انجام این کارها کار بزرگی انجام دادیم.»

گفته می شود که نوع omicron یک نوع قابل انتقال از ویروس است.

مقامات بهداشتی می گویند اولین بار در آفریقای جنوبی کشف شد.

مقامات بهداشتی از ساکنان فیلادلفیا واکسینه نشده می‌خواهند که واکسن بزنند، و از ساکنان واکسینه‌شده می‌خواهند واکسن‌های مکمل دریافت کنند، به ظاهر مبدل خود ادامه دهند، از نظر اجتماعی فاصله بگیرند و از تجمعات بزرگ در داخل خانه خودداری کنند.

بیشتر: مادر اهمیر جونز، نوجوانی که دختر محافظ را در حین سرقت در نزدیکی دانشگاه تمپل کشته است، صحبت کرد

بتی گل گفت: “Omicron چیزی نیست که ما بخواهیم با آن مقابله کنیم، اما فیلادلفیا نشان داده است که با ادامه انجام این کارهای ساده، از یکدیگر محافظت می کنیم.” «اکنون زمان آن است که شروع کنیم به این فکر کنیم که چگونه اعمال ما می تواند بر کسانی که در اطرافمان دوستشان داریم تأثیر بگذارد.

شهردار جیم کنی گفت: “از زمان کشف این نوع جدید، ما برای احتمال یک مورد omicron در فیلادلفیا آماده شده ایم.” “نوع جدید، به ویژه آن که می تواند قابل حمل باشد، به این معنی است که ما باید در انجام اقداماتی برای محافظت از خود و اطرافیانمان مراقب باشیم. من می‌دانم که این خبر به‌ویژه وقتی وارد فصل تعطیلات می‌شویم دلسردکننده است، اما می‌توانیم با هم از آن عبور کنیم.»

نوع omicron نیز در نیوجرسی تایید شده است. فرماندار فیل مورفی می گوید که زن کاملاً واکسینه شده از گرجستان مثبت بوده است.

مورفی می گوید که این زن اخیراً به آفریقای جنوبی سفر کرده است.

وی در حال حاضر در انزوا به سر می برد و علائم متوسطی دارد.

اخبار بیشتر: پلیس می گوید ادی رودریگز 21 ساله در تیراندازی در بلوار روزولت کشته شد.

Jasmine Paioute از CBS3 در این گزارش مشارکت داشت.