Scheifele هت تریک کرد، جت ها شیاطین را شکست دادند – CBS New York


وینیپگ، منیتوبا (AP) – مارک شیفل سه گل و یک پاس گل به ثمر رساند. وینیپگ جتس جمعه شب نیوجرسی دیویلز را 8-4 شکست داد.

نیکولای اهلرز دو گل زد و کریستین وسالاینن، جاش موریسی و آدام لوری نیز برای جت ها گلزنی کردند. بلیک ویلر 3 پاس گل و پیر لوک دوبوآ نیل پیونک هر کدام 2 پاس گل دادند. کانر هلبایک 33 شوت را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: زمانی که رنجرز بر کوسه ها پیروز شد، استروم گل زد؛ شستکین مجروح شد

رایان گریوز یک گل و یک پاس گل داشت و جک هیوز، دیمون سورسون و نیکو هیهیل نیز برای شیاطین گلزنی کردند. جاناتان برنیر (جاناتان برنیر) در دو دوره 32 شوت زد و 6 گل دریافت کرد. مکنزی بلک‌وود در کوارتر سوم بازی را به دست گرفت و شش سیو را تکمیل کرد.

قبل از اینکه سورسون و هیوز در پایان کوارتر اول، شیاطین را یک شهر به عقب برگردانند، جت ها در کمتر از 8 دقیقه بازی 3-0 پیش افتادند. هیشیر و گریوز با فاصله 39 ثانیه از هم به گل رسیدند و نیوجرسی را در کوارتر دوم 1:16 پیش انداختند.

در دومین بازی شب، اهلرز در اواسط بازی دوم به تساوی 4-4 رسید و اندرو کوپ صدمین پاس گل خود را در این بازی به ثمر رساند. در فاصله 4 و نیم دقیقه مانده به پایان بازی، ضربه موریسی از مقابل برنیر از بین بازیکنی عبور کرد و برای همیشه جتس را برتری داد.

شفلر در حالی که 6 ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، دومین بازی خود را در این بازی به ثمر رساند، او پاس را از پیونکه گرفت، روی یخ اسکیت کرد و برنیر را شکست داد و بازی را کامل کرد. هلبوک نیز کمک کرد.

شیفله از پاس ویلر در ساعت 9:36 کوارتر سوم هت تریک کرد و وینیپگ 7-4 پیش افتاد. لوری در فاصله 3 و نیم دقیقه مانده به پایان گلزنی را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: پس از 30 سالگی دورانت، نتز از شر تیمبرولوز خلاص می شود

شیفله در 7 بازی قبلی گل نزده بود، او در ابتدای بازی تنها در ساعت 1:52 شروع به گلزنی کرد، پاس پیونکه را گرفت، توپ را با چوب خود از بالای خط دفاعی عبور داد و سپس با یک بک هند از کنار برنی شوت کرد. شانه راست ار

اهلرز به خشکسالی پنج بازی پایان داد. او در ساعت 3:52 روی شانه چپ برنیر شوت زد و اولین گل شب را به ثمر رساند، در حالی که ویسالاینن در 7:39 پل سی را شکست داد. تنظیمات عالی تاستنی به 3-0 ترجمه می شود.

Severson در ساعت 9:08 کوارتر اول هلبوک را از شانه راست دایره فیس آف شکست داد و به شیاطین اجازه داد تا بر روی صفحه امتیازدهی شوند. هیوز در حالی که تنها 24 ثانیه از شروع بازی باقی مانده بود، یک ریباند در مقابل هلبروک به دست آورد.

بعد

دیو: دوشنبه شب میزبان اتاوا برای افتتاح جایگاه سه بازی خانگی است.

جت: آنها روز یکشنبه در خط هافبک سه بازی خانگی میزبان تورنتو خواهند بود.

اخبار بیشتر: هفته سیزدهم NFL پیش نمایش کنفرانس شرقی AFC: لوان رید از CBS بوستون نبرد عنوان کنفرانس شرق AFC را نبرد “برادر بزرگ و برادر کوچک” می نامد.

(کپی رایت 2021 Associated Press. کلیه حقوق محفوظ است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد، یا توزیع مجدد کرد.)