بایدن کمپین تست زمستانی تقویت کننده COVID-19 را راه اندازی کرد


واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن قرار است کمپین فشار بیشتری را برای آمریکایی ها برای واکسینه شدن علیه کووید-19 آغاز کند. پنجشنبه همانطور که او از برنامه های زمستانی خود برای مبارزه با ویروس کرونا و نوع Omicron به همراه واکسن ها و واکسن های بیشتر رونمایی می کند. اما هیچ محدودیت جدیدی وجود ندارد.

این طرح شامل الزاماتی برای بیمه‌گران خصوصی برای پرداخت هزینه آزمایش کووید-19 در خانه، و الزامات تست سخت‌تر برای افرادی است که بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون وارد ایالات متحده می‌شوند. اما در حالی که کشورهای دیگر برخی از کشورها مرزهای خود را می بندند یا مجدداً قرنطینه را اجرا می کنند. این مقام گفت بایدن برای اعمال محدودیت‌های اضافی فراتر از توصیه‌اش مبنی بر پوشیدن ماسک توسط آمریکایی‌ها در انظار عمومی اقدامی نکرد.

بایدن روز چهارشنبه این را گفت استراتژی آینده که طی سخنرانی در موسسه ملی بهداشت راه اندازی خواهد شد. برای مبارزه با ویروس «نه با قفل یا قفل. اما با واکسیناسیون، تقویت کننده ها، آزمایشات و غیره بیشتر.

کاخ سفید جزئیات برنامه های بایدن را اوایل پنجشنبه منتشر کرد. قبل از سخنرانی

دولت بایدن استفاده از تزریقات تقویت کننده را موثرترین ابزار در مبارزه با کووید-19 در زمستان امسال می داند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد نوع Omicron در دست نیست. آیا این شامل بیماری های مسری بیشتری می شود؟ مردم را بیشتر بیمار کنیم یا نه؟ و آیا می توان از واکسن پیشگیری کرد؟

طبق سیاست فعلی ایالات متحده، حدود 100 میلیون آمریکایی واجد شرایط حمایت مالی هستند. و هر روز حق دریافت بیشتر را دارند مقامات بر این باورند که با وجود کمپین‌های فشار عمومی گسترده، متقاعد کردن کسانی که قبلاً واکسینه شده‌اند آسان‌تر از واکسینه کردن 43 میلیون بزرگسال آمریکایی که واکسینه نشده‌اند، آسان‌تر خواهد بود.

و در حالی که الزامات واکسیناسیون یا آزمایش بایدن برای کارگران در کارفرمایان بزرگ با چالش های قانونی به چالش کشیده می شود. رئیس جمهور روز پنجشنبه فراخوان خود را برای مشاغل تجدید می کند. ادامه دهید و وظایف خود را برای کارگران تعیین کنید. تا بتوانید بدون شیوع به کار خود ادامه دهید

در تلاش برای تشویق افراد بیشتر به استفاده از طب مکمل مدیریت بایدن در حال گسترش دسترسی مستقیم به افراد ارشد است. جمعیتی که بیشترین خطر ابتلا به این ویروس را دارند کاخ سفید گفت که مراکز خدمات مدیکر و مدیکر اخطاریه هایی را برای تمام 63 میلیون ذینفع مدیکر ارسال می کند و از آنها می خواهد که داروهای مکمل دریافت کنند. کاخ سفید گفت که AARP با دولت در یک کمپین آموزشی برای سالمندان همکاری خواهد کرد.

تاکنون حدود 42 میلیون آمریکایی که حدود نیمی از آنها مسن هستند. یک محرک دریافت کرد مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری این هفته توصیه دوز مکمل را برای پوشش همه آمریکایی‌های حداقل 18 سال، شش ماه پس از دومین واکسیناسیون mRNA از فایزر یا مدرنا، گسترش داد.

کاخ سفید گفت CDC در تلاش برای کاهش یا حذف الزامات قرنطینه فعلی برای افرادی که به طور کامل واکسینه نشده اند و در معرض ویروس قرار ندارند، دستورالعمل های جدیدی را برای مدارس تهیه می کند. این سیاست جدید که کاخ سفید می گوید در هفته های آینده منتشر خواهد شد. ممکن است شامل سیاستی باشد که به نام یک “آزمون زندگی”، که در آن کسانی که با هم تماس نزدیک دارند می توانند به مدرسه ادامه دهند. اما ماسک زده بود و باید تحت درمان قرار می گرفت تست سریال برای کاهش از دست دادن یادگیری و وقفه

قوانین آتی دولت که بیمه‌گران خصوصی را ملزم به پوشش آزمایشات خانگی می‌کند هنوز در حال تدوین است. و بسیاری از جزئیات هنوز باید انجام شود. از جمله بر اساس معیارهایی که آنها مسترد خواهند شد این مقام گفت کسانی که توسط Medicare و Medicaid بیمه شده اند واجد شرایط نیستند. اما کاخ سفید گفت تا 150 میلیون نفر با بیمه خصوصی دسترسی آسان تر و ارزان تری به آزمایش خانگی خواهند داشت.

هفته آینده شروع شود کاخ سفید گفت همه مسافران به ایالات متحده بدون توجه به ملیت یا وضعیت واکسیناسیون شواهدی مبنی بر منفی بودن تست کووید-19 باید ظرف یک روز پس از سوار شدن به هواپیما ارائه شود. این رقم برای کسانی که واکسینه شده اند از سه روز کاهش یافته است. به عنوان یک اقدام احتیاطی برای متغیرهای omicron اما کاخ سفید گزینه‌های سخت‌تری مانند الزام آزمایش‌های پس از ورود یا الزام به قرنطینه پس از ورود به ایالات متحده را اعمال کرده است.

بایدن همچنین دستورات خود مبنی بر استفاده از ماسک در هواپیما و سایر وسایل حمل و نقل عمومی را تمدید کرد. که قرار است در ژانویه منقضی شود حداقل اواسط مارس کاخ سفید گفت

دولت همچنین به ایالت گفته است که بیش از 60 تیم برای کمک به آنها یا شهرداری هایشان در مقابله با شرایط اضطراری و کمبودهای بهداشت عمومی در فصل زمستان در دسترس هستند. هدف نیمی از آنها حمایت از خدمات بیمارستانی و 20 هدف حمایت از آنتی بادی های مونوکلونال نجات بخش است.